Vas zanima, kako blagovne znamke skušajo vplivati na naše vedenje? Vljudno vabljeni v sredo, 1.2.2017, ob 19h na zanimivo »POPR Pr'Kopač« priznanega predavatelja Tomaža Pavlice z naslovom "Psihološki marketing in njegova ozadja".
Na atraktivnem predavanju v prijetnem rotarijskem vzdušju vam bo predavatelj pojasnil, kakšne marketinško psihološke prijeme uporabljajo vodilne blagovne znamke, da vplivajo na naše obnašanje in odločanje (npr. Apple, religije,..). Uporabite marketinške trike, ki delujejo že stoletja, v vašem poslu.
Na atraktivnem predavanju v prijetnem rotarijskem vzdušju vam bo predavatelj pojasnil, kakšne marketinško psihološke prijeme uporabljajo vodilne blagovne znamke, da vplivajo na naše obnašanje in odločanje (npr. Apple, religije,..). Uporabite marketinške trike, ki delujejo že stoletja, v vašem poslu.
Tomaž Pavlica
Psihološki marketing in njegova ozadja 1.2.2017 ob 19h Se vidimo v sredo, 1 februarja ob 19.00 v gostilni Pr'Kopač na Brezovici. Po predavanju sledi prijetno druženje z rotarijci in pogostitev.
Prispevek za predavanje znaša 15 € (rotaractovci 7€) in je namenjen pogostitvi ter donaciji v dobrodelne namene. Za dodatna vprašanja nas kontaktirajte preko e-maila: [email protected]. |
Tomaž Pavlica je diplomiran ekonomist s končanim MBA in več kot 20- letnimi izkušnjami v vodenju v regiji in Srednji Evropi. 7 let je delal v korporaciji OMV, kot direktor maloprodaje v Sloveniji, direktor marketinga za regijo Adriatic in kot direktor marketinga v OMV GmbH na Dunaju. Leta 2010 je ustanovil svoje podjetje in se ukvarja s svetovanjem in internim managmentom na področjih projektnega vodenja, prodaje, marketinga, ki temelji na psihologiji potrošnikov (nevro marketingu), razvoja novih poslovnih modelov in vzpostavljanja učinkovitih sistemov dela. Več >>
|
Prijava
Za potrditev udeležbe samo izpolnite spodnjo spletno prijavnico najkasneje do torka, 31.1., do 12h. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavo.